Monday, November 12, 2007

Tack, Peter!


Dels förstås för att min blogg är nominerad, men framför allt för att jag faktiskt tog tag i att anmäla min bil till besiktning (Peters bil har just fått körförbud)
Nu återstår bara:
1. Att smyga mig in på Kapellgränd och hämta hyllor. Trogna läsare vet att jag är persona non grata på nämnda adress.
2. Gå i terapi för att lösa alla knutar man har samlat på sig i 43 år.
3. Juridiskt och ekonomiskt reda ut ägarförhållanden mellan mig och Ylva på nya lägenheten.
4. Försöka få bort matolja som jag har hällt på min ena stövel.
5. Hitta på akt tre i program sju.
6. Se till att internet funkar hemma.
7. Byta däck
8. Gå till frisören

Så om jag känner mig själv rätt så har jag kanske ny frisyr om en vecka.

2 comments:

Peter Barlach said...

Roligare än alla.

Anonymous said...

http://www.prestonhair.com/