Friday, November 30, 2007

Ska snart lägga ner allamail-bloggandet...

...men vill bara delge en bråkdel av dagens skörd:

1. Var är SERVERINGSVAGNEN vi behöver för att få in kaffe till styrelsemötet?


2. Hej, är det någon som har köpt in frotté-handdukar till sin produktion, innan vi springer och köper nya.
Behövs för inspelning på måndag, vi tvättar dom efteråt.


2. Har fått Mia Skäringers nr men om någon har Pär Lernströms blir jag fortfarande glad!

3. Då jag inte hann få fakturorna för oktober innan jag gick på semester, så kommer ni få avdraget för både oktober- och novembermaten i december.
Ni fick med andra ord inte något avdrag alls nu i november.

4. Hej
Kommer städa ut kylarna vid 16, så om någon har lämnat matlådor som ni vill ska ligga kvar märk dem gärna med namn innan.

5. Som de flesta känner till, står det en himla massa stora vita skåp och skärmar av Ekonomiavdelningen från Skräpet. Vad som är Ekonomiavdelning och vad som är Skräp är kanske inte helt solklart alla gånger, det förstår jag.
Men det betyder inte att Ekonomiavdelningen finner nöje i att flytta på en hel bröt med skräp när vi ska öppna våra vita skåp. Man kunde ju kanske tycka att det är ganska uppenbart att om det finns handtag på dörren, är risken stor att någon kommer att vilja öppna dörren ifråga. Det låter sig i nuläget inte göras, eftersom det står en pall med band/dockor och även en kvast gamla lysrör framför.
Vem som ställt dem där vet jag inte. Men jag skulle vara väldans glad om han/hon/dem kunde göra en insats och flytta på skräpet, så jag kan ställa in mina pärmar.

No comments: