Tuesday, November 25, 2008

Dagens look: somrigt fundersam



9 comments:

Anonymous said...

Åh, jag får ömhetskänslor för dig nu jonas, pussåkram, fröken falk

Fellini said...

"Somrigt fundersam" är en väldigt precis och överraskande formulering.

Lagerström said...

Tack, vad ni e söta

Ank said...

Du sitter på en gärdsgård och känner doften av nyslaget gräs. Och så gnolar du:
"Mitt sommarlov,
Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli
Då är man ledig hela långa dan
Och alla människor vill ut på landet
Och nästan ingen vill gå kvar i stan

Mitt sommarlov
Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli
Med bad och sol och jordgubbar och glass
Tänk när man springer barfota i gräset
Och humlor surrar kring i solens gass"

Lagerström said...

Åhh, jag var så kär i henne när jag var typ sju. Stirrade sönder singelomslaget. Vad hette hon nu igen?

Ank said...

Anita Hegerland!

http://www.youtube.com/watch?v=4LJYhwe58bs

Figges Blogg said...

Det ser ut som du sitter i korsdrag, passa på nu så du inte får nackspärr.

Anonymous said...

hahaha, somrigt fundersam och i total förnekelse att det inom bara ett par sekunder kommer explodera julpynt och julbak omkring dig.
:-)
puss
tesso

Unknown said...

Är Hr. Lagerström helt omedveten om dagens datum??