Monday, August 18, 2008

Google-chock


Ibland när jag har tråkigt på kvällarna googlar jag sitcom-stjärnor (dirty job, but someone...osv). För en liten stund sen googlade jag Kelsey Grammer. Man skulle kunna tro att det mest häpnadsväckande med honom är att han är aktiv republikan (Han, Chuck Norris och max en handfull skådisar till).
Men icke så. Den här mannen vet vad familjetragedier innebär:
1968, när Kelsey var 13 år, mördas hans pappa.
1975 blir hans syster bortrövad, våldtagen och mördad.
Det är så sorgligt och vidrigt redan där. Men det tar inte slut.
1980 är hans halvsyskon (tvillingbrorsor) ute och dyker, attackeras av hajar och dör.

8 comments:

Ank said...

Väldigt vad jag hänger på din blogg ikväll, då.

Hur som helst, gör en sökning på Jerry Springer så kommer du att bli ännu mer förvånad.
Godnatt A

Lagerström said...

coolt, det ska jag

Wennberg said...

Och själv fick han hjärtinfarkt för inte allt för länge sedan.

Figges Blogg said...

Vilken comeback! Bra, bra braaaaaa!

A-K said...

I humorsammanhang får man aldrig någonsin säga att man gillar Fraiser. Fjantig Gubbhumor! - Jag älskar Fraiser! Och nu är det sagt."Lagom" humor för mig. Blev nu ännu mer motiverad att stå upp för detta på jobbet. Tack Jonas. Vad är Elliotförfattarens hela livsdrama med en mördad mamma mot detta. Det tar ju aldrig slut... Mitt liv kändes plötsligt väldigt lätt. Tack Jonas - A-K

Huskorset said...

Faaan-tastiskt inlägg!

Anonymous said...

Om du söker om JÄJJSÅNN MORÄÄS så kan du får reda på det extremt coola att han har spelar med både The Rolling Stones och Bob Dylan!
Sådana namn känner du väl igen gamle far :)

Erik Ahrnbom said...

Om man INTE gillar Frasier har man inte förstått vad komedi är.
Frasier är rolig, objektivt sett.