Sunday, May 25, 2008

Min nya drog


Messade till 118100 och ställde frågan: "Vad är lagerstrom.blogspot.com?"
Fick svaret: "lagerstrom.blogspot.com är en blogg som just fick en till unik besökare idag. Jonas Lagerström är författaren och tycker bl a att Obama är lite coolare än Hillary. Mvh 118100."

Ställde sen frågan: "Vad är signifikant för lagerstrom.blogspot.com?"
Fick svaret: "Det som är signifikant med den bloggen kan vara det att han vill bevara sig själv. Verkar vara en kille som skriver lättsamt och när han känner för det. 118100 har svårt att se några fler syften eller mål med bloggen än att berätta för världen vad han pysslar med."

16 comments:

Anonymous said...

är det sant?

genialt.

Lagerström said...

helt sant. testa!

Figges Blogg said...

Så jävla coolt!

Peter Barlach said...

Jag testade just och väntar på svar. Fan vad coolt.

Anonymous said...

Jag har precis skickat iväg min förfrågan och fick tillbaka svaret att tjänsten är så populär att jag är placerad i kö. Tro fan det! Vilken toppentjänst. De kan ju nästan lägga ner nummerupplysning helt och hållet.

Lagerström said...

Peter och William, har ni fått svar än?

Anonymous said...

Svaret blev: Något som är utmärkande för bloggontheedgeofthepark.blogg.se ser ut att vara att inläggen ofta förtydligas av bilder som dokumenterar händelser eller företeelser. Detta ger en bra förståelse till texten i inläggen.

Så jävla bra.

Anonymous said...

Sjukt kul! Egenkär som jag är frågade jag "varför är Lotta Hoff så härlig?"
Svar:Du är förmodligen lite betuttad i Lotta. När man blir kär pumpas hormoner ut i kroppen vilket påverkar en på olika sätt. Man får energi, man känner ett rus osv. varför man blir kär har sedan olika aledningar. Vissa forskare påstår att det har med lukt att göra"

Haha, vad säger man, jag är betuttad i mig själv. Jävla tur att jag är singel!

Söderberg said...

magic!

Emanuel Karlsten said...

Själv fick jag "Det är blogg som är skriven av Emanuel".
...och där flaxade 12 kronor iväg...

Peter Barlach said...

Svar kommer snart på bloggen.

Anonymous said...

Ha, ha, ha, ha...

Fatta vad dom skrattar på 118100 nu.

Ännu en sån där byfånebloggare som betalar 12 kronor för att jag ska läsa två inlägg och skriva nåt lustigt om hans blogg...

Ha, ha, ha, ha.

Alla som vill är välkomna att ställa samma fråga till mig på goteborge@andrasidansundet.se så ska jag svara.

Gratis

Ha, ha, ha

Kaos-Anna said...

Fantasiskt!

Anonymous said...

Jag tar tillbaka allt. Fantastisk service! Och sluta maila mig nu tack...

Anonymous said...

häftigt! :D

Anonymous said...

maste kolla:)