Sunday, May 11, 2008

11 maj och högsommar. Visst är det härligt?!



11 comments:

Anonymous said...

hej högsommarjonas. finns det ingen bild pa dig pa en äng bland
förgätmigej och gullvivor...


sommarmor

Söderberg said...

inne rules!

Lagerström said...

inne kicks ass

Söderberg said...

inne rocks

Peter Barlach said...

inne är inne?

Anonymous said...

PS

börjar inse att mina kommentarer är totally off blog

sommarmor

PPS
men so what....

Lagerström said...

Tvärtom, mamma

Figges Blogg said...

Yes!
Herr Lagerström trummar vidare i högt tempo, en man med hållningar.
En man som kan lära ut både det ena och det andra.

När mina barn blir tonåringar skal jag sitta inne i sommarvärmen och barar zappa, supa & såsa.
Kanske i rökfärgade solglasögon, kanske i solglasögon med rött glas.

Kanske är jag död då, men då vet ni vad min sista vilja var.

Söderberg said...

du dör garanterat fortare om du slutar vistas utomhus

Erik Ahrnbom said...

När jag blir gammal ska jag cykla skitlångsamt och svära åt barn. Och ha freestyle-lurar på mig när jag går på promenad med Sara. Såg en farbror som hade det. Det var coolt.

Anonymous said...

sitta inne var inte kul


gammal kákfarare