Thursday, May 22, 2008

PMS




En flickvän jag känner - hon vill vara anonym, men vi kan kalla henne Ylva - visade tydliga tecken på att snart inträffar det månatliga:
Jag: "Jag funderar på att skaffa ny mobil"
"Ylva": "Då tycker jag att du ska skaffa en Iphone"
Jag börjar googla efter Iphones och sitter och droppar för och emot. I en minut. Helt plötsligt reser sig "Ylva".
Jag: "Vart ska du?"
"Ylva": "Om du bara ska sitta och surfa efter jävla mobiler, kan jag lika gärna kolla på teve istället."

7 comments:

Huskorset said...

Ja?

Lagerström said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

EXAKT/"ylva"

Figges Blogg said...

Hoho!
Lagerström goes diskbänksrealism.
Snyggt!

Fredrik said...

Känner igen!!

Anonymous said...

"Ylva" har min fulla sympati.

anjoe said...

"Ylva" valgte at kigge på en anden skærmtrold end dig, jamen er det til at fatte ;-?