Wednesday, January 23, 2008

Nu vet jag åtminstone vad jag INTE ska göra idag



7 comments:

Wennberg said...

Hahaha! Du är lysande Jonas. Humor kan vara så enkelt.

Lagerström said...

Tack Johan, vad gulligt av dig

Figges Blogg said...

Ja håller med Johan, ord för ord.
Du behöver inte skriva att jag är gullig.

Lagerström said...

Tack Figge, men jag kan inte låta bli för du ÄR ju gullig. Puss

Anonymous said...

Tack för din helt förtjusande blogg, sexy. Du är så himla rolig. Har läst alla inlägg sen juni i ett sträck nu. Vet inte vem Lotta Hoff är eftersom jag är utlandssvensk men i övrigt förstod jag det mesta och blev mycket lycklig. Hälsa Bambi Angel Carolina om du fortfarande jobbar med henne.

Hej då från Sönder Boulevard.

Anonymous said...

Som i Sønder Boulevard, Vesterbro?

Lagerström said...

Tack anonym 1 för din snälla kommentar. Lotta Hoff är ingen kändis utan bara en mycket speciell kollega. Om jag ska hälsa Carolina måste jag dock veta vem du är