Saturday, March 7, 2009

Beslutsångest

8 comments:

Anonymous said...

Jag utgår från att beslutet som måste fattas är av karaktären "ska jag berätta om överfallsvåldtäkten eller ska jag bara förtränga den".

Huskorset said...

Oj. Definitivt tunga grejer på gång.

Anonymous said...

som mor blir jag ju sååååå orolig

Anonymous said...

P S
Hoppas det bara handlade om vilka skor du skulle ha...
mor

Anonymous said...

höjdhopp eller längdhopp?

Unknown said...

Ha ha, fan Herr Lindqvist, din blog är saknad.

Lagerström said...

mamma, oroa dig inte - det var på typ skonivå

Ank said...

Och jag som alltid ska hålla på och läsa in annat i bilderna tror att du och Ylva kör kurragömma och du om en sekund kommer att ropa "Hundra" och att Ylva har gömt sig inne i öppna spisen insvept i en svart sopsäck.
Hemmakväll i timmer kojan, m a o.