Tuesday, December 16, 2008

Det händer att jag blir avis på kändisar. Jag vill också va me i Hej konsument i På Stan. Och nu får jag det!


Bästa promenad: Den kortaste.
Favoritgata: Fatbursgatan, för då är jag nästan hemma.
Favoritdrink: Tjejdrink. I stort sett vilken som helst.
Bästa baren: Imperiet. Dom har den enda personal som känner igen mig.
Äter lyxmiddag på: Aptit Stockholm.
Bästa mikromaten: Billys pizza.
Bästa lunchställe: Varsomhelst så länge jag slipper prata med nån och bara läsa kvällstidningen.
Senaste Stockholmsupptäckt: Baren på Den vassa eggen.
En bra gå bort-present: Overkligt mycket räkost.
Favoritlyxartikel: Alla 7 par halvhöga kängboots jag äger.
Läser just nu: Sir David Frost vs Richard Nixon.
Läser helst: Morgon- och kvällstidningar.
Favoritråvara: Eh?.
Favoritmärke: Morphine.
Favoritskor: Alla 7 par halvhöga kängboots jag äger.
Klädkonto per månad: Mellan 0 och 7. Tusen
Dricksprocent: Typ 10.
Modeförebild: Har ingen.
Motionerar: Nej. Dodgar min f d PT.
Det dyraste jag har köpt: En middag på Aptit Stockholm.
Favoritprodukt på Systemet: Skumpa.
Favoritprodukt på Apoteket: Hydrokortizon.
Bästa fyllekäket: Fylleäter inte.
Lyssnar på: Prostitute med GNR.
Bästa förfestmusiken: Prostitute med GNR.
Mitt sämsta köp någonsin: Ett par boots i NY. Skitdyra, använda två ggr.
Dansar helst till: Dansanalfabet men blir upplurad av jämnåriga till patetiska nostalgilåtar.
Senaste impulsköp: En resväska.
Senaste secondhandfyndet: Ett par gröna snurrfåtöljer, 60-tal.
Fulaste klädfärg: Gul.
Mode jag aldrig vill se igen: Reklamarlook, oavsett tidsperiod.
Värsta huvudbonaden: Jazzhatt.
Bästa huvudbonaden: Fet sombrero.
Favoritaccessoar: Mina glasögon.
Återvinner: Tidningar, pet, glas.
Hejar på: Folk jag känner.
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Läser köpta tidningar.

1 comment:

Anonymous said...

Äntligen får jag lära känna dig ordentligt!
Inte visste jag t ex att du hade 7 par boots!
mor