Thursday, July 31, 2008

Önskelista




Vi hyr ett ställe på Runmarö över sommaren och skrev en lista för drygt en månad sen på grejer som borde finnas här:
Vinkylare
Vattenkokare
Radio
Tennisbollar
Högtalare till datorn
Boule
Pool
Gitarr
Sångbok
Plattång
Flakmoppe
Dragspel
Singstar
Whiskey
Bestick
Pilar
Grillpensel
Fet grill

Det mesta har vi fått ut, så nu saknas bara:
Vinkylare
Vattenkokare
Radio
Högtalare till datorn
Boule
Pool
Gitarr
Sångbok
Plattång
Flakmoppe
Dragspel
Singstar
Whiskey
Pilar
Grillpensel
Fet grill

8 comments:

Anonymous said...

Whisky, heter det...
Hasse A

("Hasse Aro en besserwisser? Nejdå. Han är en überbesserwisser"
Renée Nyberg 2007)

Anonymous said...

"Grillpensel".
Jag visste inte ens att det fanns något som hette grillpensel.
Undrar om jag har en grillpensel hemma? Det är inte omöjligt. Det finns en del utensilier i köksredskapslådan som jag inte vet vad man har till.

Anonymous said...

nu blir listan längre;
stojjan

Fellini said...

Nu kan ni leka med tennisbollar och bestick. Kul.

Peter Barlach said...

Väldigt roligt inlägg.

Huskorset said...

Plattång är nästa grej som kommer att fixas gissar jag.

Anonymous said...

GELLIG PAPPA SOM ÖNSKAR PLATTÅNG FÖR MIN SKULL!!!!!!!!!!

Huskorset said...

dea: Ungefär så jag tänkte, ja.