Friday, February 29, 2008

Reseminne från Egypten 1: Schindlers hiss



7 comments:

Wille said...

Tack, det här var det roligaste jag sett idag!

Arneby said...

Eh, nu är jag kanske tråkig men ...
Schindler är en av världens största hisstillverkare och har åtskilliga installationer i hela världen inklusive Sverige.
www.schindler.se

Anonymous said...

jag är hemma i sverige igen. det ser ju likadant ut som när jag drog.

Lagerström said...

arneby: ja, det kan vara det tråkigaste någon någonsin har skrivit

Mike said...

Schindler gör även rulltrappor. Kolla det nästa gång du är i en galleria, det är lite häftigt.

Figges Blogg said...

Arneby & Miken 2 av 4 kommentarer är från er, 50%.
Jag antar att det ger ett något klent statistiskt underlag, men jag hävdar ändå att runt 50% av alla människor är idioter.
Kan ni kommentera på min statistik också.
Jag skär mig i armarna medan jag väntar.

Anonymous said...

Vi har Schindlers hiss i Sumpan också. Välkommen.