Friday, December 14, 2007

Skönt det är när skrivandet flyter på



8 comments:

Söderberg said...

Dags för semester eller nya glasögon?

Lagerström said...

Både och tror jag

ylva said...

Fan. Jag trodde att det var en spegelbild. Att jag fått en ny mössa och sovplats på jobbet. Men nu är jag tillbaka i verkligheten. EXAKT sådär känner jag mig. Fast yngre förstås.

ylva said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bara för att du fyller år så kan jag inte vara med Dea ikväll. Blev du tvungen att fylla år just nu?

dumma

/ Jasmine

Figges Blogg said...

Det enda som hjälper är cigg, cigg och sponken.

Anonymous said...

Oh vad du ser utmattad ut. Du maste verkligen resa nanstans och riktigt vila upp dig!
typ Israel...

nettan said...

sökte bonde - fann lagerström... jobbar du under polsk arbetsledning....? Ser tröttare ut än ett åldersdomshem...haha

/Borås och nettan