Friday, September 21, 2007

Ja, ni fattar



9 comments:

Anonymous said...

"Och snart är det sommaren..."

Peter Barlach said...

Fan vad du är duktig!

Anonymous said...

Intressant att se att du använder en balettklänningsöverdel när du tränar. /Idering

Anonymous said...

Du ser tight ut må jag säga. Idering verkar förövrigt avundsjuk på att ser tight ut.
Jag tror mer att jag är avundskuk.

Ha en vidunderlig helg.
Kh Figge

hoff said...

Äääännnntllliiiiggggeeennn! Som man väntat på bakgrunden till varför du stretchar, på jobbet, i din Prada skjorta! Nu väntar jag med spänning på workout DVD:n...Kan bli årets julklapp!

Anonymous said...

Helt klart en bra ide att träna.

Anonymous said...

Är inte din PT lite lik Simon Romanus?
/Hasse

Peter Barlach said...

Ett nytt inlägg innan klockan tre idag tack. Annars slutar jag följa denna blogg.

Anna said...

Är du inte klok?
Fin i håret!